Tänk om jag dör nu inatt


Du, jag menade inte det där 
Så snälla ge mig en kyss 
Vänd dig emot mig igen 
Och älska som alldeles nyss 
Jag, jag är så skör idag 
Fem år gammal inuti 
Så snälla låt mig vara svag 
Så är jag stark imorgon, samma tid 

Jag vet jag trycker alla knappar som 
Gör att du undrar vad du fann 
Oktoberkvällen tjugohundratvå 
Kanske lurade vi varann 
Men egentligen älskar jag dig 
Hundra ton mer än jag nånsin gjort 
Och hundra ton mer än det vill jag nu 
Att du kysser min panna fort 

För tänk om jag dör nu inatt 
Vad du skulle ångra att 
Vi inte reste till New York 
Som vi sagt i fyra år 
Tänk om jag voltar av vägen imorn 
Du skulle ångra alla nätter som 
Varit som den här 
När det gör ont att vara kär 

Vi sa hur stod vi ut förut 
När vi sårade vid varje chans 
Jag sov med hjärtat i bandage 
Och du sov någon annanstans 
Vi hade ju lämnat det där 
Det var ju inte jag och du 
Dom riktiga ligger ju här 
Så vänd dig emot mig nu 

För tänk om jag dör nu inatt 
Vad du skulle ångra att 
Vi inte reste till New York 
Som vi sagt i fyra år 
Tänk om jag voltar av vägen imorn 
Du skulle ångra alla nätter som 
Varit som den här 
När det gör ont att vara kär 
#1 - - Denise:

Fin design på bloggen, jag gillar headern!