Produktiv dag.

 
Idag har vi infunnit oss i trädgården hos R. Hans grund behövde putsats på. MItt mission blev dock att städa vinterdäcken som nu ska förvaras inför kommande säsong. Suck!
 
 
Killarna fick blanda murbruk och fixa.
 
 
Jag övergick till bebistofflor.
#1 - - Denise:

Har han börjat få ordning på hemmet? :)

Svar: Jodå. Lite småfix utomhus på schemat just nu verkar det som =)
Åsa

#2 - - Robin:

Hej Åsa :)

Hoppas du har det bra !! Och är på tillfriskningsvägen.

Jag läser några gamla inlägg hos dig, och mamam är VÄLDIGT intresserad av mönstret till de små bebistofflorna du har på bild :P

Om det inte är alltför mkt arbete med att lägga in det, (du kanske har det på datorn? Eller vet vart man kan få tag i det?) Så tar jag tacksamt emot det till min mailadress ovan :)

Mamma älskar pyssel och knåp :P

Hoppas ni har det bra! Längtar efter nya inlägg.

Kram //Robin