Uppdatering av listan jag inte visste fanns.

(20)13 saker jag inte visste om mig själv.
 
1. Jag hatar att se dammråttor och stökiga bänkar, men ju stökigare det är, ju mindre ork får jag att ta tag i det.
 
2. Jag älskar att vara hemma och gå runt i bekväma kläder och bara göra mitt. Lat kanske är ett annat ord!
 
3. För mycket stoj och stim gör att jag blir eremit kommande dagar.
 
4. Att raka benen är djävulens påhitt! Framförallt i kombination med att hoppa i strumpbyxor.
 
5. Jag missbrukar tv-serier om jag väl hittar någon jag gillar.
 
6. För att mina dagsplaneringar ska fungera med någon annans måste jag ha klara direktiv på vad som ska ske och när.
 
7. Har svårt för att se romantiska saker på tv utan att själv dras med i det..
 
8. Jag har världens bästa jobb med världens bästa kollegor. (Även om jag ibland är helt hysteriskt irriterad.)
 
9. Min stora last i livet är salt. Kanske då främst i form av chips. Dock inte ICA eller Estrella. Ajajaj!
 
10. Jag har alltid varit en morgontrött, kvällstrött och allmänt trött människa. Detta börjar så smått ändras till att vara morgonpigg och enbart kvällstrött.
 
11. Jag älskar att gå runt i pyjamas. Det har till och med gått så långt att jag vandrat in på maxi i rosablommiga pyjamasbyxor.
 
12. En dålig hårdag resulterar alltid i en stor knut i nacken och diadem. Nu är mina dåliga hårdagar sisådär 8 av 10.
 
13. Jag önskar jag levde mer efter mottot "att misslyckas är också en del i att lyckas".