Long time now seen.

Hej!
Jag vet, det var länge sedan det kom något vettigt härifrån. Senaste inlägget med innehåll kom nog förra året. En månad sedan alltså. Det känns inte som jag behöver uppdatera så värst egentligen för allt som sker händer ju liksom hela tiden. Jobba, laga mat, sova, jobba, laga mat, sova. De få lediga stunderna (med inspiration) ägnar jag till mina scrapbookingsaker. Som förövrigt fått en alldeles egen underblogg, http://inva.blogg.se/scrap/. Vi är ett par stycken på jobbet som pysslar och nu försöker jag frälsa in även Denise.
 
För övrigt har jag legat hemma sen i tisdagsmorse. I måndags mådde jag fint, men i tisdags hände något?! Jag gick och öppnade 06 och gick hem 08. Huvudvärk, feber, värk i kroppen som sen övergick i förkylning och halsont. Fram till i morse har jag mest legat ner och vandrat mellan sängen, badrummet och soffan. Det är först idag jag faktiskt orkat mig upp. Sakta men säkert ska vi nog få ordning på det här! Allting finns kvar utom huvudvärken men i mycket mindre skala. Tack gode gud! Jag upplever det som att ju äldre jag blir, desto sjukare känner jag mig varje gång. För att inte tala om magsjukan i höstas - jag trodde jag skulle dö! Så dålig har jag nog aldrig känt mig.
 
Nog om det. Nu ska jag försöka mig på att stoppa någonting i magen. En knäckemacka med salami kanske. Och massa massa kallt vatten. Check.