(20)13 saker jag inte visste om mig själv.

1. Jag hatar att se dammråttor och stökiga bänkar, men ju stökigare det är, ju mindre ork får jag att ta tag i det.

2. Jag älskar att vara hemma och gå runt i bekväma kläder och bara göra mitt. Lat kanske är ett annat ord!

3. För mycket stoj och stim gör att jag blir eremit kommande dagar.

4. Att raka benen är djävulens påhitt! Framförallt i kombination med att hoppa i strumpbyxor.

5. Jag missbrukar tv-serier om jag väl hittar någon jag gillar.

6. För att mina dagsplaneringar ska fungera med någon annans måste jag ha klara direktiv på vad som ska ske och när.

7. Har svårt för att se romantiska saker på tv utan att själv dras med i det.

...

de resterande 6 punkterna får fyllas på efter hand.
8.
#1 - - Denise:

Meh! Jag som såg fram emot att läsa alla 13 punkter!
Hon den där eremiten känner jag ;)

#2 - - Denise:

SV: Då har vi en röst på lite mörkare än nu. Bra. Önskas slingor i det mörka eller bara helt enkelt mörkare?