När du minst anar det slår jag till. Precis som nu.

I'm back. Vad gör man inte för en smula underhållning och dessutom gör detta väntan på både filöverföring och tvättmaskin liite roligare. Det känns åtmindstone som att det inte tar såå lång tid. Filöverföring, check. Tvättmaskin check. Ja, bara att plugga in propparna och traska ner och få med det sista ur maskinen. Hänger det på balkongen idag, dagen till ära. För ja, vädret tillåter det mer än vad man kan räkna med. Plusplusplusgrader med icke existernade vind. Pust. Hela dagen ute i solen, tänka sig. Och med solkräm inkladdat har till och med jag lyckats med bedriften att inte bli röd. Tjoho.

Mannen i mitt liv åkte för att pröva sina vingar. Och lär vara hungrig när han kommer hem. Kyckling var det visst någon som sa något om. Vem orkar stå och laga mat i den här värmen. Tack för att jag inte har en arme av barnmagar att föda. Duger det bra med de kvarglömda nachochipsen i bokhyllan? Eller gelehallon? En macka och juice kanske. Hur som haver barnen kär.

Det är bäst jag traskar ner mot kläderna så jag slipper sen..