Välkommen, du har ringt till.. eh, ja vad var det du hade ringt nu igen?

Mån18 [Tis19] Ons20 Tors21 Mån25 Tis26 Ons27 Tors28 Fre29 Mån2 Tis3 Ons4 Tors5 Fre6 Mån9 Tis10 Ons11 Tors12 Fre13 Mån16 Tis17 Ons 18 Tors19 Fre20 Mån23 Tis24 Ons25 Tors26 Fre27
 
Dag två är genomlevd. Jag mår bra. Gårdagen blev snurrig och lite första-gången-stressig. Idag blev kaos. Växelbordet brann inatt och imorse fanns ingen växel att vare sig koppla in eller ut på. Hm. Spännande. Nu vet jag ju hur det fungerar också. Framåt lunch fungerade det igen men den där förväntade jättekön fanns inte. Några enstaka samtal resterande tid av dagen. Lagom. Imorgon tar vi nya tag och satsar på att det fungerar hela dagen igen. Om nu någon skulle vara intresserad av kurirens version så finns den här, till och med en kommentar från Åsa Eriksson. Det ni.
 
Fredag den 27 juli går jag på en veckas ledighet och laddar upp inför höstens alla bravader. Vilket jag lär återkomma kring vid ett senare tillfälle. Så, jag har alltså inte sagt A och slipper därmed säga B.
#1 - - Denise:

Höstens bravader vadå?

Svar: Höstens bravader kommer vid ett senare tillfälle ;)
Åsa