Lugn, lugnare, lugnast. - Historien om en vardag som telefonist.

Mån18 Tis19 Ons20 Tors21 Mån25 Tis26 [Ons27] Tors28 Fre29 Mån2 Tis3 Ons4 Tors5 Fre6 Mån9 Tis10 Ons11 Tors12 Fre13 Mån16 Tis17 Ons 18 Tors19 Fre20 Mån23 Tis24 Ons25 Tors26 Fre27
 
Tisdag. Det tar sig. Om alla dagarna fortsätter som de som nu varit kommer jag få stressymptom. Vi har såå lite att göra att vi knappt vet var vi ska ta vägen. Dagarna i sig går väldigt snabbt, men det beror nog enbart på att jag drömmer mig bort. Jag vet, det låter hemskt, men det är långt ifrån rush. Sådär tre samtal i kvarten kanske och på eftermiddagen kanske ett. På ett sätt är det nog skönt att inte ha en jättestressigt dag, men tro mig, det är jobbigt att ha lite att göra också. 
 
Imorgon är det visst karlskogafesten här i stan och självaste Loreen är på besök. Om hon inte fått storhetsvansinne och lämnar oss till vårt öde. Om allt går som planerat kliver hon upp på scen halv nio imorgon kväll. Kanske ska satsa på att hoppa ner och se om vi ser luggen något. Först är det dock arbetsdag till klockan fyra för min del och sex för den andres del.
 
Själv skulle jag behöva ha en dag här hemma och bara röja upp och göra allting beboligt igen. Det kanske hinns den veckan jag får semester!