Godmorgon. För att dåligmorgon klingar så illa i munnen.

Jag är morgontrött. Ovanligt. Inte. Alltid morgontrött, så även idag. Sovmorgon är aldrig fel. Å andra sidan är jag kvällstrött också. Å är jag upptvingad tidigt blir jag eftermiddagstrött. Pigg någon gång, nej ser inte så ut. Uppe är jag i alla fall och ska snart på med alla plagg för promenad mot jobbet. Tidig dag idag vilket jag ska fira med att gå och handla toapapper. Yey. Det vore så ohygieniskt om det tog slut nämligen. Det förstås, sköljmedel kanske vore en idé också. Det fyller ju egentligen ingen absolut nödvändig funktion, men det luktar gott. *gäspar* *gäspar igen* Jag gjorde bort mig igår kväll. Som brukligt snurrade jag upp min sedvanliga lilla-my-tofs. Imorse var det mer lockigt än senadt jag använde locktången. Isch. Knut idag. Smidigare kanske. Men det blir så kallt i nacken. *gäspar* Nej, okej bäst jag satsar på att gå. So long!