Life goes on.

Även om det är låg aktivitet här är det raka motsatsen utanför nätet. Jag jobbar, jobbar, jobbar och sover. Det är ingefär vad jag hinner med under en vecka. Jag har ett bra schema trots allt! Långa måndagar, kort tisdag med öppning, lång onsdag med stängning, heldag på torsdag och rullade fredagar. Just den här fredagen stänger jag. Inte så rockigt kanske, men någon ska göra det också! Förra fredagen öppnade jag och fick helg redan före klockan ett.
 
Just idag öppnade jag också och fick gå hem klockan ett. Det i sig resulterar i att jag är helt väck i huvudet framåt den här tiden på kvällen.. klockan nio, nej då sover jag nästan! Annars har jag små projekt på gång. Både rent praktiskt och fysiskt men också i bokstavsform. Om det blir några resultat återstår att se, men det finns i alla fall en mental tanke bakom. 
 
För övrigt är det fullt liv här på värmlandsvägen. Hos polisen sätte de upp elektriskt staket i en grind. Utanför här på gatan breddar de cykelvägen med stora maskiner och här på husfasaden har de rest byggställning inför det kommande takbytet..Det känns nog trots allt ganska bra att jag inte har någon sovmorgon, för det hade jag inte fått i alla fall!
 
Nu småtittande på Robinson innan de blå ger upp för idag.. imorgon är det stängningsdags vilket innebär att jag inte börjar förän klockan nio!