Ett Tillkännagivande

Måste tala om att jag blir försvunnen ett tag. Helgerna nu mer verkar gå åt till annat och jag har inte tid att sitta vid datorn. Skönt. BE är hemma och vi gör allt det där vi inte skulle hinna med annars. I fredags hälsade vi på familjen Broqvist. Igår hälsade vi på uppe i Storfors och gick på den sedvanliga marknaden. Kvällen spenderades hos Emely och Robert med tacos och filmmys. Och idag har vi tvättat och hjälp Sussie flytta lite saker. Ja och nu är det söndagkväll. BE åker mot Täby tidigt imorgonbitti och jag får ha honom hemma några timmar till. Lyx.

På tal om imorgonbitti så åker jag mot Storfors för praktik igen.
Fem veckor. Måndag till Fredag. Fulla dagar. Ska bli kul at träffa alla mina små barn igen. Det var ett år sedan sist och de lär ha utvecklats ganska så fint allihop. De är inga småbarn längre!

Så på grund av detta är jag nog försvunnen ett par dagar. Vet inte riktigt än om jag bosätter mig hos mamma och pappa eller om jag tänker bosätta mig på bussen emellan. Det märker ni. Men jag är alltså på praktik och har inte internet i bakfickan som så många andra.