Dagen efter..

Precis som rubriken säger... dagen efter. Igår fyllde jag 22 och idag är jag 22. Tänka sig. I huvudet är jag fortfarande 16!! Men ja, 22 det börjar låta son man kanske är på gränsen mot vuxen nu. Hmm. Vad gör man när man är vuxen? Jobbar, lagar matlådor, betalar räkningar, dricker för mycket kaffe och somnar av utmattning framför bonde söker fru klockan åtta..?! Okej, jag är nog redan vuxen. En liten parentes på kaffet dock. Hur som helst har jag haft en jättebra födelsedag med de största stjärnorna i mitt liv. Vi sprang på stan, lunchade, kom hem och drack vin, pratade gamla minnen, drack lite mera vin och framför allt njutit av varandras sällskap. Dwt finns inga som ens kommer i närheten av de här! Mitt på eftermiddagen lotsade vi in M. med en MaryKay-visning. Fina grejer minsann. Kanske i den allra med ekonomiska tabellen, men ibland får man unna sig ;) vore fint om varorna ville trilla in innan jag letar mig iväg till Spanien..