Vi mår bra

eller inte.

Jag gjorde inget olämpligt alls igår. Å även om det inte hade varit olämpligt då är det inget jag mår illa över idag i vilket fall. Kanske var det maxi's cider. Kanske var det solen. Nä, knappast något av de. Jag höll mig på banan. Äsch, skit samma. Jag ha ront i huvudet. Jag somnade med det, och jag vaknade med det. Kanske läge för ett eller annat piller.

Annars då? Jo, men visst. Ikväll skriver jag klart hemtentan och skickar in den. Jag är klar egentligen, men vill gärna ha en extra liten titt. Håller mig nästan på de angivna sidnumren också. Men "ca 1 a4-sida per svar" kan ju faktiskt tolkas på olika sätt. För mig är en och en halv sida oxå ca en. Fast så mycket har jag inte. Pjuff!

Vädret ser ut att hålla sig fint och jag tänker bosätta mig på balkongen en stund. Om huvudvärken vill ge med sig.  Den har dock ändrat karaktär en smula, så ja, migrän kanske...