and of we go..

Kommande vecka är vi husvakt, ni vet monsterkatten! Den lilla puman och jag ska nog trivas bra ihop under veckan faktiskt. Om det blir lite solsken och varmt väder ska nog jag oxå trivas bra. Det gör jag alltid i och för sig, men nu råkar det finnas världens ultimata solningsplats! Det är annat än att undvika alla skuggstreck på balkongen.

Jag hoppas E. är på ingång för lite support i eftermiddag också. Det behövs vill jag lova. För hur ska det här gå? Antingen går de helt käpprätt, vilket jag faktiskt inte tror, eller så går de hyffsat. Vi har två orosmoment, plus det ständiga hoppet om den tredje. Går de bra ska jag inte gnälla mer!

Nu, på med kläder och ordna ihop lite innan jag beger mig mot monsterkatten och en vecka i katastrofzonen (som Maria skulle sagt!).
#1 - - Denise:

Vad ska du och E hitta på? Den tredje är ju här ^^