Usch å fy!

Okej, vi tog en lunch på stående fot idag. Okej, vi tog med maten hem och satt ner och åt. Men fortfarande en "stående-lunch". Donken ja. Chicken Chigaco Star får mig alltid att le så den vill vi ha. Ni vet typ "tschicken tschicago star stuk." Aja, skit samma. Åt den och allt var frid och fröjd. Eller inte. Fick väldens ont i magen och de gav sig inte. Hamnade i sängen med ett glas samarin och sov bort en timme drygt. NU kan jag i alla fall sitta upp utan problem. :/

De kanske är sånna här "anti-mcdonalds-kampanjer" jag behöver...
#1 - - Katrin:

donken är nästan alltid lika med magont för min del med... vet inte vad de har i hamburgarna..:S

#2 - - Denise:

Ha! Den har ja också smaskat i mig idag! Fast ja mådde bra efter ja ätit den.

Du tänker på miiiiig! ^^ "Tschiiicken tschicago staaaar"