3årskalas, lek och segelflyg.

Rullade ner mot Norrköping lite senare än planerat, men åt lunch enligt planen. Umgicks lite, lekte ännu mer och hade det allmänt trevligt. Småbarnen och jag pysslade med diverse saker. Alltifrån att dega med leklera till att bada barbies i handfatet. Tja, se det positivt de springer inte iväg när de ser mig ^^

Söndageftermiddag tog vi bilen bort mot flygfältet och spanade in segelflygen. Vi skulle minsann upp hade vi tänkt. Ringde bogsering och sen bar det iväg. Roland först, ett evigt snurrande och farande kors och tvärs. BE därefter lite lugnare och sist jag. "Ska vi testa en looping", "Okej kör då". Det var kul!! 200 knyck och rätt upp, runt och rakt ner. Här var det minsann inget killade i magen inte, snarare ett bultande huvud. Whoj. Tycker minsann jag var lite modig. För att vara första gången alltså.

Bogserades upp på en kilometers höjd och sen kopplade jag loss oss ;)
"Dra i den gula spaken". Okej, sen fick vi ta oss ner bäst vi ville. Tjugo minuter senare stod vi på marken nöjda och glada. Så, ja om chansen finns - åk!!