VÅR is in the air!

Okej, just idag kanske de va lite kyligt, men va fan! Skam den som ger sig. Å ja tänker frysa in sommaren - ingenting annat. Hockeyn vann vi ju igår. Match imorgon igen, och jag leker med barnen. Illa. Nästan så jag hoppas på en match till så ja faktiskt kan se den! Eller ja, vinner de imorgonkväll är jag ju i rätt stad! Emely också. Vi måste reda ut hur vi ska göra.

(Målade lite i dekorationssanden till mitt lilla prova-på-projekt. Texten och projektet hör inte ihop!)


Som planerat handlade vi lite blommor och vårfina saker idag. Blomlådor, hängande blomkruka och blommor såklart. Penséer och hyacinter o påskliljor. Jag kan noll om blommor, men hoppas de överlever så någon kan få se dem live i alla fall. Inatt bor de dock inne. Har hört att man långsamt ska låta dem anpassa sig till vädret utanför mammas mage så att säga.

 

Ignorera minen och bli mer förvånade över trädgårdshandskar, blomlåda och blommor i kombination med mig! Hur som haver, resultatet blev följande:

#1 - - Denise:

Så fint det blev! Är stolt över dig!