SM-GULD!

Vi vann! :) Efter lite kompromiss och övertalning fick jag se första perioden. Barnen (4&5år) klagade inte alltför mycket och hejade väl en smula de med till slut. 1-0. Tjohooo. 2-0 tjohoooo. Sen var jag tvungen att sprinta upp för universitetsbacken mot bussen. På vägen rattade jag in p4 och med deras überbra kommentatorer var det som att flyga upp för backen. Väl framme vid uni. hade jag ändå 17 minuter till godo. Tänka sig, jag tog nog den där backen rätt snabbt ändå! Segern var så gott som klar, nästan redan på förhand, men där när jag precis klivit på bussen räknade alla ner. Grattis Värmland och grattis färjestad. Guldet tog det sista klivet hem till Karlstad igen.

Klockan fem ikväll står vi på torget och hoppas på en repris av förra guldet. Solen bröt igenom molen precis när spelarbussen anlände. Uh, mäktigt! Nu, dessvärre ligger min kamera fortfarande på grannens ballkong. Så ja, några bilder lär vi väl inte få :( Den där grannen svarar inte om man ringer, och öppnar inte dörren och lämnar inte tillbaka den heller. Stack in en lapp igår så får vi se sen... :/