It's an early morning! Oh, my birthday!

Inga paket på sängen idag inte! ;) Nu kanske det kan hänga ihop med att jag sa att det dög fint med soffan, sängen och alla andra saker vi köpt faktiskt. Det tråkiga är att det faktiskt inte känns som man fyller år. Hallå, jag fyller 21 idag. Wake up! Jag köpte till och med ballonger igår för att det ska kännas som en riktig födelsedag. Så, om ni står på Jet i Karlskoga och tankar. Kolla uppåt för det ska sitta ballonger på balkongen. Där bor jag! ;)

Nu ska jag se om de kan bli så att jag får sällskap till frukosten eller inte.
Annars får jag väl äta själv. Tråkigt. Därefter, om sisådär en och en halv timme åker jag till Karlstad för en förmiddag i skolan. Efter det kidnappar jag Johanna och vi åker mot stan där tårtan finns. Tårtan med grädde. Undrar om den mår bra i kylskåpet?

Sak samma. Grattis till mig själv!

#1 - - Maria Nilsson:

Hipp Hipp Hurra ^^

Grattis på födelsedagen =D

Hoppas du får en fin dag me massa uppvaktande =)

Massa födelsedagskramar ^^

#2 - - Maria Granlund:

Hej Åsa! Hoppas du är nöjd med din dag, åkte förbi er idag i ett jobbärende och jag såg de stackars frusna ballongerna :-D