Trött, tröttare, Åsa

Varit vaken jätteofta inatt. Förmodligen på grund av dagens äventyr. Lite spännande och samtidigt jätteskoj! Första gången sådär på riktigt ju. Gick i alla fall upp vid sex och fixade lite, sen bar det iväg. Strax innan sju klev jag innanför dörren och vid fyra gick jag därifrån. Därimellan hann vi med massor av saker. Byggt tågbana, bläddrat i böcker, sovit middag, ätit mellis och lunch och sett på film. Ja, jag har varit barnvakt.

Känner mig ganska så trött nu. Imorgon är det Vasaloppet och det ska självklart ses. I alla fall starten och sen får teven stå på fram tills det relevanta är över. Så är traditionerna. Mina egna traditioner. Det kanske är för fyra fem år sedan jag verkligen började titta. Udda?!

Hur som helst. Sista kvällen hemma i Karlstad på ett ANTAL veckor. Hade kanske hoppats på annat scenario än att vi sitter vid varsinna datorer och ugglar. Men Men... vad ska jag göra åt saken? Jag kan ju knappast tvinga honom att umgås med mig. Sak samma. Jag somnar vilken minut som helst ändå...

Som sagt. Storfors under fem veckor. Internetstatus okänd. Om någon vill något så finns jag på mobilen. Annars kan ni ju alltid skicka brev ^^ ni vet ju var min postlåda bor!

Nattinatt