En sista uppdate innan jag åker.

Vasaloppet på teven. Mitt tipp verkar inte gå vägen. Svärd är ju inte ens i klungan som leder. Illa. Tur att jag inte satsat mer än min heder ;) Egentligen spelar det väl ingen roll, men tradition är tradition. Vasaloppet SKA vara på även om ingen tittar jätteaktivt.

Ska packa ner det sista och grejja lite innan vi åker. Beställde pizza igårkväll och äter upp resten till lunch idag, sen åker vi. En sväng förbi Karlskoga först och sen vidare till Storfors. På måndag kommer Grey's och idag ska jag packa ner lite övrigt pyssel som ska få sysselsätta mig under VFUn. Förlåt Linn, men ännu ett broderi ska göras. Den här gången en tavla med caffe latte på. Plus ett armband/halsbands kit från Panduro. Bilder lär komma upp, vare sig ni vill se eller inte ;)

Hälften av all kurslitteratur ska packas ner, liksom datorn och halva badrummet. Införskaffade "Luftslottet som sprängdes" igår på ICA och den får också följa med. Överdragsbyxor, mössa, vantar och solglasögon måste kommas ihåg. Och skulle jag nu, mot all förmodan glömma något viktigt, är det inte alltför långt att åka och hämta.


Nej, packa ihop det sista och kika på skidorna. Finns på mobilen!!