Lekdag.

Haft lekdag i gympasalen. Eller ja, snarare redovisning av de planeringarna vi gjorde innan jul. Var faktiskt riktigt roligt. Lektionspasset bestod av uppvärmning, huvudaktivitet (x3) och en avslappning. Får grupp, fem, fick göra huvusaktiviteten tillsammans med två andra grupper. Som sagt, en riktigt skoj dag faktiskt.

Dessutom har jag än en gång bevisat att skor är att rekomendera i en gympasal. Att springa utan skor och sen snubbla på sig själv är inte att rekomendera däremot. Jaja.. ingen skada skedd. Det var ju bara 25 pers som såg mig ;) haha

Inväntar mamma o pappa om en stund. De har passat barn hela dagen och avslutar hos oss en snabbvisit. Har till och med städat för deras skull. Eller kanske för min, så jag slipper skämmas alltför mycket. Diskat, plockat in tvätten sen i tisdags och sorterat tidningar och dret. Så nu är det fritt fram att komma.

I övrigt händer inte alltför mycket just nu. Känner mest för att krypa ner i soffan framför en dålig film.. men icke. Är sådär äckligt sömnig.. men jag ska hålla mig vaken!