Bloggpoesi såhär på lördagseftermiddagen.

Hela texten. Ursäktar för kvaliten på samtliga bilder. Det är inte det lättaste jag gjort att ta kort på kylskåpet. Därför kommer texten att stå under bilderna också. Kommentera gärna mitt mästervärk. Fundera kring vad den egentligen handlar om också. Å vad jag känner mig om en viss svenska-lärare nu. Men det vore skoj om någon såg det med samma ögon som jag gjorde när jag pusslade ihop det. Kan avslöja att det gjorde vi inte hemma.



långsam hennes kropp börja treva bar
genera alltid en smula med framtid par
chans att härlig romans
mellan hand förlora balans

intentiv beundra sensuell mystisk fin
längta flämta efter sällskap vin

julia avsky sörpla degla inte gift passion
vill älska som en vibration


två ska perfekt fniss möta få
varför lust fantasi famn ihop förstå

man exaltera älskling snutt
han ragga söt gurka plutt
hon bli fru värd ett bad
han massera salig magi glad

kel gos mys susa svag hud
muskler bröst rodna gud


puss snusk all natt
jag tänk besatt

bomb panik stork in
men sång om pralin

vilse mörk galen lukt
trist ring ängeln mig ande frukt


blunda glimt vit
när hur socket bit
slumra pudding vila kär
kind röd öm skimmer skär

mitt hjärta lova smärta
brinn kär måne