Ååå... borta.

Herrarnas storslalom på tv. Eller något annat. Det är män på skidor som åker nerför en backe hur som helst. Ganska ointressant faktiskt. Alla verkar åka ur eller åka dåligt ändå så.

Det såkallade bloggdesignen får vara klar nu. Skulle vilja få till lite fler saker. Fixerade detaljer, profillänk, minska ner lite bilder och lite allmänt finlir. Men den får duga så länge. Tack för hjälpen!

Funderar lite kring vad som är tänkt att ske ikväll också. Verkar inte vara alltför mycket. Jag är riktigt sugen på att klicka hem lite kläder inför sommaren och våren. Greys är i alla fall hemklickad. Tror bestämt jag beställde den till Storfors också. Det betyder att jag kan se den under VFUn, men det betyder också att jag inte kan få den förrän VFUn. Hmm. Får offra lite för att njuta under den internetlösa tiden kanske.

Ser fram emot att träffa barnen faktiskt. Personalen också. Ett riktigt trevligt gäng! Det jag bävar lite inför är att vara i själva Storfors i fem veckor. Karlstad då?? Får se det positivt, det är ju sista VFU-perioden. OM inget oplanerat duker upp i studieplaneringen.

Lördagkväll ja... Denise är förrymd ut på äventyr bland snöiga turister, skidåkare, bartendrar, sprit, säkerhetsvakter, dansande receptionister och... ja... hon är i Branäs på Brant's. Hmm. Nej, jag är inte avundsjuk om det nu skulle ge sken av det. Hon får gärna dansa runt med massa folk där uppe. Jag går ut för sällskapets skull inte dansgolvens.

Kanske ska gå och öppna korsordsbilagan till aftonbladet ^^