Onsdag

29 december. Who, snart nytt år och allt. Snön ligger i drivor utanför fönstret och vi ser inte ut så speciellt mycket. Nu ska det tilläggas att vi bor på tredje våningen också. Och nej, snödrivorna går inte upp till tredje våningen utan vi har ett tak som går rakt ut vid vardagsrumsfönstret - därav den påträngande snön här uppe.

Vad händer idag?
Inte så värst mycket misstänker jag och för min del gör det ingenting. Sovmorgon blev det, jo tack. Jag måste verkligen sova INNAN tolv, inte EFTER två hädanefter. Jag vet ju inte vad jag heter fastän klockan går på elva. Gosh. Tur att jag är ledig ett tag till så jag hinner anpassa mig till bättre rutiner.

Hoppas på att en viss E.
får möjlighet att rulla häråt om några timmar. Vi ska ju göra det lite bakvänt och göra pepparkakshus NU istället för innan jul. Vem säger att vi gör som man ska? Det får väl bli ett NewYearsHouse istället! Lite glitter, lite smarties, lite skojigt pyssel sådär. Så snälla nån - se till att hon kommer hit så jag slipper tjata om pepparkakshus något mer i år ;)