Ligga, Gifta och Knuffa (2008-09-09)

( Relaterade inlägg: Dagens Ligga, Gifta och Knuffa reglerna )


Jag vet, det är nästan en månad sen senaste L,G,K-listan kom, men jag har faktiskt haft annat för mig. Och sen har jag inte haft en endaste ide heller. Men nu så, efter mycket tjat har jag tagit fram tre kandidater. Det lär bli århundradets värsta lista. Men det är ändå en. Den innefattar i alla fall tre män, som alla var med i teven igårkväll. Just det, alla tre var nominerade till Årets Manliga Programledare på Kristallen-galan.

Peter Settman , David Helenius och Hasse Aro.

Nu är frågan , vem vill jag ligga med , gifta mig med och vem ska ha en knuff utför ?


Jag skulle ligga med Hasse Aro av den enda anledningen att han har mysig röst. Vem faller inte för en sån? Även om han nu inte är polis på riktigt (eller?) så kan han alltid sno en uniform av en kollega på efterlyst och sen är han fit for fight för mig!



Jag skulle gifta med Peter Settman av den enda enkla anledningen att jag tycker han är sjukt frän. Och ja, han är ju inte ful! Dessutom blev han ju vinnaren på galan och vem vill inte ha en vinnare?



Lille David får en spark där bak. Han kan fortsätta immitera prinsen och leka bög om han anser sig få ut något av det. Mig faller han då rakt inte i smaken ^^



Hur skulle du ha gjort ??