Främmande fågel.

Sitter och tittar på fyran, på den där nya serien - främmande fågel. Och ja, jag vet inte riktigt vad vi tycker om den. Det fungar nog. Bra tidsfördriv är det i alla fall. Har bäddat rent i sängen också, får ta med sängkläderna hem till Mamma och tvätta dem där. Min tvätttid är ju nu på måndag och då är jag inte här. Åker nämligen hem på torsdag och kommer inte hit förens 14 oktober igen. Om nu allt går enligt planerna vill säga.

Imorgon har vi lektion i utvecklingspsykologi och på eftermiddag information från VFU-handläggarna. Hoppas det går snabbt för jag har verkligen inte någon större lust att vara i skolan alls. Borde nog kanske stanna hemma, men jag orkar inte med det heller. Har ju ingenting att göra! På torsdag verkar det bli någon flumdag med skola till tolv. Kanske längre beroende på om vi ska någon studiegrupp eller inte. Aja, det märks. Senare blir det förmodligen en liten shoppingrunda med fisen och snöret. Nice!

Nu ska jag spana in nyheterna och sen sova. Känner att jag behöver det trots att jag sov bort två timmar nu på eftermiddagen/kvällen. Klockan ringer 6:15 imorgon och jag lär som sagt behöva många timmars sömn. Får se om jag lyckas äta någonting imorgon. Idag har det bara blivit en skål med youghurt imorse och en ikväll plus ett äpple. Det är det dumma med att vara sjuk. Ingen matlust och om man nu är hungrig kan man inte äta ändå på grund av halsont och liknande. Jag hatar att vara sjuk! Nej, sängen blir det nu. Godnatt!