ÄÄÄÄNTLIGEN!!

Allas vår slaktare är ute ur idol 2008. Jag paratar givetvis om en viss ung herre vid namn Johan Palm! Jag bara undrar vad han har gjort för att förtjäna idol, och all publicitet det för med sig, över huvud taget. Han borde inte ens varit med. Okej, jag ska erkänna att jag gillade rock-temat en smula, men alla andra låtar har han fullkomligt slaktat!! och då menar jag det som något negativt!!

- - -

Ikväll har mysan och jag fixat tacos, hunnit med att springa till affären strax innan stägning samt haft ett antal konstiga diskussioner + skrattanfall - mestadels hon! Imorgon blir det eventuellt en lietn tur på stan innan hon drar sig hemåt vid två. Efter det ska vi, min andra hälft och jag, göra oss iordning inrför en lång kväll med käk hos johanna, bowling och utgång. Jag ser fram emot allt!