2008-01-25

Min favoritdag är äntligen här! Fredag, finns det något bättre? Slutade dessutom efter matten idag då religionen blev inställd! Lämnade in tentan och gick och fikade på Blå Valvet istället. Cafe Latte och en coccosboll, det är min stil! Riktigt länge sen vi verkligen tog oss tid att prata riktigt ordentligt, men idag så! Planerat lite inför vår fina lilla semester i maj, jag längtar redan!
Annars känns det som jag har allting under full kontroll. Gissa om det känns skönt då jag kännt mig som ett kaos under tidigare veckor. Ingenting har stämt eller funnits ork till att ens orka göra något.
Ska se på Let's Dance ikväll, all alone. Det var dock mitt eget val så jag kan inte skylla på någon alls. Skulle visserligen varit mysigt att ha någon att spendera kvällen med, någon speciell person. Det är trots allt vår dag idag. Men det firandet får vänta på sig till imorgon eftersom jag inte riktigt känner mig på topp ikväll. Hoppas det är visdomen som är på väg!


25/3-2005 - 25/9-2007 - 25/1-2008