2008-02-25

Godmorgon gormorgon.
Solen skiner, det är än ganska tidigt och jag är ledig :D
Kan det vara bättre?
Idag blir det slappt till 200% och jag sitter fortfarande i pyjamas.
Ska ta en dusch snart och sen sega lite mer, fram emot 5 ska jag faktiskt gå ut ;)
Möte min pojke på stationen eftersom han ska med till Gekås imorgon.
det blir med andra ord en tidig kväll ikväll, upp tidigt imorgon.


Hittade min skiva jag brände förra veckan någon gång,
och ja, för en gångs skull tycker jag om alla låtar längre än en dag.
Det brukar nämligen vara så att jag tröttnar på dem när de kommit ner på en skiva.
Men inte denna gång inte ;)
För en nyfikne så kommer låtlistan här nere, lyssna och njut ;)

1. A little too perfect - Kvaliten suger, men det är ändå den låten!
2. Beautilful girls
3. Dancing in the dark
4. Don't leave me tonight - Bon Jovi, hittade den inte på youtube.com
5. Keep it together - Strunta i videon, det är låten som är bra ;)
6. Hey there Delilah
7. Tragedy - Rätt låt men fel version
8. Jag vet du vill ha mig
9. I am the one and only
10. Into the blue
11. Let it rain - Fel video igen, men rätt låt :)
12. Lucky star
13. The Scientist
14. Midnight prayer - Bad Cach Quartet, hittade inte den heller.
15. Mister mister
16. Moody Blue
17. California
18. Gardens Tale
19. Torn
20. Tomorrow's just begun