Valborgsmässoafton

Godmiddag, eller godmorgon beror på hur man ser det. Jag kör med godmiddag. Kom precis hem med tåget från kristinehamn. Slutade halv tio egentligen men kom ingenstans på grund av emelys PA-möte. Hur som haver är jag hemma nu, en glass rikare. Kunde inte motstå trots att det faktiskt blåser lite kallt ibland.

Nu ska jag faktiskt sätta mig och vara lite ambitös för en gångs skull. Ska skriva klart allt om satanismen till religionen eftersom jag inte lär ha varken tid eller lust under mina lediga dagar nu. Bäst att smida medan järnet är varmt så att säga.

Ikväll blir det Bjurbäcken och brasa. Eventuellt följer Denise med vilket vore kul. Vi har ju faktiskt inte sets på jätte länge nu! Hur det nu än blir så ska jag dit! Även om det nu känns lite överskattat (precis som alla andra också skrivit). Valborg var i och för sig inte så roligt när jag var liten heller, men då var det ännu mer speciellt ändå. Nej, religion och satanismen var det.