27/11-2007

Jag säger bara en sak!
ÄNTLIGEN klar med religionshemtentan! Vilket var extremt jobbigt!
Ansträngande, jo tack! Nästa gång ska jag nog börja lite tidigare än nu.
Gjorde klart psykologin redan förra veckan och det var skönt. För jag hade då rakt aldrig orkat göra den också idag.

Idag var det en ganska bra dag ändå. Engelskan imorse var jobbig med redovisningen. Tråkig! Matten gick faktiskt bra, vi förstod efter mycket om och men och samhällen börjar bli intressant nu när vi får göra vad vi vill och ser att det faktiskt kan bli någonting av det.

Emelys och Linneas födelsedag idag.. grattis! Emely och jag satt och kollade på lite gamla bilder när vi kom hem förut och vi kom på att vi verkligen växt upp ihop och nästan växt ihop med för den delen. Älskar henne alltså, hon och ingen annan!

Nej, nu är jag hungrig! Men det borde vara förståligt med tanke på att jag suttit med religionskunskapen sen jag kom hem. Lassangette, sallad och fetaost. Kan det bli bättre?