Nu har jag utvecklats..

hade utvecklingsamtal med Bodil vid lunch idag.. haha.. sköj! Inte för att skryta nu då, men de va rätt bra faktiskt.. eller ganska bra till och med, eller kanske till och med väldigt bra! Hade höjt mig i princip alla ämnen sen i höstas.. det tycker jag faktiskt är bra.. att jag kan få MVG i ämnen ja inte direkt hade väntat mig att få MVG i är ju oxå rätt kul faktiskt.. eller jävligt kul! Sen i höstas har jag höjt mig i Geografi, Psykosocialt, Filmkunskap, Matte, och Svenska :) åsa är bara så glad nu! Fick prata med Kärstin på engelskan med om våra omdömmen där.. och det gjorde mig inte direkt ledsen det heller.. jag älskar sånna här dagar när allting går bra, allting blir lyckat och man kommer hem glad.. var inte ens trött när jag åkte hem.. till och med matte lektionen kändes bra.. och DÅ, då är det något som är tokigt! Men det kändes liksom sådär bra som det bara kan idag.. ingenting har varit fel idag, ingenting!! Kom hem och satte mig med matte.. och räknade väl två tal eller så.. sen ringde min telefon och jag blev ännu gladare.. även om det blev en kort stund så var det ju ändå lite.. och det gjorde mig glad..

De andra omdömmena gjorde mig oxå glad.. har ett enda G, resten är högre.. plugghäst?! Ja, kanske.. men det är det värt om jag känner mig så här glad varje gång jag får se resultaten.. sen att jag får 2500p. när alla kurser är slut känns ännu bättre.. har legat massor av poäng back länge.. men inte nu längre.. underbart! Det är som ett mirakel eller något att jag fortfarande har VG i tyska.. hade ju det i storfors.. men va fan, då spelade vi Bingo och TP med svenska frågor OM tyskland ju.. sen kom man ner till kristinehamn och fick werner.. gjobbade som satan och fick VG där oxå.. fy farao vad vi kämpade med prepositioner och ord och meningsbyggnad och gud vet vad.. men vi grejjade det.. det var steg 3, nu är det steg 4 och jag har fortfarande kvar samma betyg.. jag är stolt!

Men jag tror ändå Bodil gjorde mig mest glad med svenska resultaten.. och jag har inte MVG i betyg.. men nästan.. redovisade en bok i tisdags.. själv tyckte jag den gick åt skogen.. men inte hon uppenbarligen.. VG+ / MVG.. lättad eller inte när hon berättade det.. trodde kanske på ett VG- eller så.. men MVG, jo, ja tackar ja.. kunde ju till och med ha chans på MVG som betyg.. sen kom Kärstin och berättade att jag hade näääästan MVG i engelska.. hallå, engelska B, ja som inte ens fattade grammatiken när jag kom till stan.. uh, vad jobb det var med det oxå..

Nej, förlåt.. om det nu är någon nyfiken som läser det här.. som jag vet att det är.. så har jag skrivit vääldigt långt.. men sak samma.. den nyfikne har väl i alla fall fått reda på en massa kul.. däribland att åsa är pluggis.. ^^ och ja, jag är rätt stolt över betygen... bättre än förväntat.. lite besviken på nisse bara.. men men.. får väl göra ett bra Polen jobb och skriva artiklar..

Nej, ha en bra torsdagskväll..