Grattis på 2årsdagen!

Blev en rätt bra helg faktiskt.. inte ett enda plugg!! Så skönt så skönt. En massa mys istället.. behövde det känner jag.. först med Ida och sen med älskling.. firade faktiskt två år tillsammans i helgen.. eller rättare sagt idag! Jajamen.. 25/3-05 - 25/3-07 det är två år det! Lagade mat och så igår kväll och hade jätte mysigt.. kebab och pommes.. med vitlökssås.. mumma! Osså var vi ute och gick med.. med Ida.. så om u ryktet att jag skaffat barn kommer ut, så är det FEL! Inte min unge.. även om det nu säkert såg ut som det.. det blev nog inte bättre av att b-e och jag gick ut själva med henne idag.. haha.. alla äldre med rullatorer såg helt förskräckta ut.. men men.. jag har ju inget att dölja..

Underbart väder är det i alla fall.. soligt och det bästa av allt, varmt! Gick till och med ut utan jacka.. :) bara en tunn tröja.. det är underbart att det snart är sommar :o) åsa älskar vår! Fick föresten två rosor igår med.. så fina så :) taack.. sett på en "massa" filmer har vi gjort med.. IceAge2, Björnbröder och Da Vinci Koden..men fy vad lång den var.. var uppe till halv ett men fy.. det kändes som fyra eller något sånt.. usch! Men den är bra :)

Satt ute i solen en stund med.. och nu känner jag att det bränner lite.. men men.. får ta en dusch och kyla ner mig lite.. sen se på mer film :) Mördare utan ansikte..

Hoppas alla haft en lika bra helg som jag.. :)