Vad är det för fel?

Undrar vad det är för fel på mig. Jag känner mig äckligt glad! Helt kanon glad! Förut var jag förbannad på allting, ingen förstod något och ingenting blev som jag ville. Det har uppenbarligen förändrats drastiskt för nu mår jag jättebra! Varför?! Humörsvägningar, jo jag tackar jag! Men jag ska väl inte klaga eftersom jag är på så bra humör!

Ikväll ska jag vara upp sent och somna sent. Jag ska! Jag mår så jävla bra nu så det finns inte! Ingenting kan ändra på det. Ingenting! Himlen är sådär tråkigt grå och det ser ut som det är oväder på gång, men jag mår ändå kanon bra! Dessutom har det regnat massor. Men jag är glad! Jag är konstig, detta är väl bevis nog!

Jag har faktiskt ingen logisk förklaring till mitt humör. Jag har inte gjort något annorlunda på sistone! Kanske är det för att jag lyckats få enormt fina bilder på min mobil. Tog dem igår på leriga händer och på älsklingen ut mot sjön. Jätte fina faktiskt. Trodde inte de skulle bli så bra med min usla upplösning, men det blev de!

Kanske är det för att jag träffade Don och Nancy idag. De hade ett strålande humör som antagligen smittade av sig på oss andra också. Jag förstod vad de pratade om idag och det kanske är en anledning. Sist jag träffade dem var för fem år sedan och så var jag tolv och förstod inte alls vad de sa!

Men den största saken som jag tror mitt humör beror på är att jag fått tummen ur arslet och börjat övningskört igen. Jag menar jag har ju kört en hel del egentligen. Bara det att det blir långt mellan gångerna, väldigt långt ibland. Men nu de senaste tre dagarna har jag kört mycket igen. Karlstad fram och tillbaka, Wiviken och hem idag.

Det går faktiskt så himlans bra så det borde vara därför! Jag tror det är anledningen. Sen kanske det är för att jag vet att min älskling snart får sitt körkort. Förhoppningsvis. Men det finns inga som helst tvivel på att han inte ska få det. Han kan! Han ska! Han kommer få det!

Imorgon ska jag åka till Emely, ska nog antagligen köra dit och det gör mig igenting faktiskt. Nu vet jag att jag klarar av det och det är bra att jag får köra på lite mindre vägar också. Bra om jag får träna på korsningar och liknande. Som idag, jag körde faktiskt från brogårns parkering och hem. Det innebär en tur genom stan!

Till och med det gick ju bra! Fick köra en väg utan trafikljus visserligen, men jag kan tycka att det är bättre jag lär mig att kunna stanna i korsningar och hinna växla och så innan jag kommer till en korsning med trafikljus också. Men jag inte verkar ha problem alls med kärringstopp så borde det inte vara något problem med trafikljus heller!

Nu känns det som jag ska ta med mig mitt strålande humör och kanske lägga mig i sängen och se på film eller något. För jag har då rakt inte några planer på att sova! O nej! Föresten har jag lagt in lite nya bilder på bilddagboken.se så det kan väl vara värt ett besök! Nu blir det snart sängen i alla fall!