Onsdag 21 Februari 2007

god morgon :)
Uppe sedan sex.. vaken sen kvart i ungefär.. men jag är uppe nu och det är bra :) nu är det bara att vänta på Emely.. hon borde komma snart.. sen blir det bussen 7.20.. och sen engelska prov 8.20 till 10.20 uha! iofs. har vi inte någon lektion förens 12.35 och det är skönt, för då hinner jag göra min tyska läxa.. den är inte gjord än.. ! Upps :p

Efter det en lång jävla samhällslektion.. usch! Men antar att Niklas ska tjata om stockholmsresan och visst, det gör inget.. han den där andra snubben är oxå med skulle ja tro.. Anders eller vad det nu var han hette..

Fick föresten tillbaka Naturkunskapsprovet igår med.. och det gick väldigt bra faktiskt.. Ett starkt VG, undrar helt ärligt hur mycket man skulle skriva för ett MVG..!

Nej, nu tyckte jag att jag hörde Emely..

Ciao!