Måndag 26 Februari 2007

idag blir det städning för hela slanten.. ska försöka ta mig ut oxå.. men just nu snöar de så mycket.. föresten ska ja ju städa o hålla igång hela dagen så det kanske får räcka med det..



Igår var det föresten 1år och 11 månader.. :)


-

Nu har jag städat det mesta.. damsugit mitt rum, toaletten och hallen.. övervåningen är mitt nu.. alltså, jag ska städa den.. knappt två timmar.. dammat överallt med.. det tycker jag är ganska bra gjort faktiskt..!

Laddade ner lite musik igår med.. Erik Segerstedt och melodifestivallåtar.. Andreas Johnssons låt var ju faktiskt jätte bra.. :) blir glad av den :o) Eriks låtar har jag inte hunnit lyssna på så mycket.. men de verkar va helt okej faktiskt.. :o)

Imorrn blir det bokrea med mamma o pappa.. få se om ja hittar mina böcker.. Asyl och Mias hemlighet.. jag vill så gärna ha dom.. Gömda skulle inte göra något den heller.. men de andra är viktigare faktiskt.. för ja MÅSTE få veta hur det gått för dem..!

Håller på o laddar ner The Sims 2 nu med.. inte hela spelet men en del av det.. måste testa o spela.. :)
Tycker faktiskt The Sims 1.0 är roligare.. men men.. får man lite uppdateringar till så är det ännu roligare :) Roligast av allt är ju att bygga och möblera.. :)

-

Klart! Nu gör jag inget mer idag..! Ska lägga mig framför teven och titta på ngt.. får se vad som kommer upp.. Guld bruna ögon kanske.. måste se om det är värt att se på..
Föresten har jag till och med tvättat idag.. hängde allt på tork vid elementet så det ska bli torrt fort, så nu lukrar det tvättade kläder i hela trappan.. :)

Sitter och dricker nyponsoppa och lyssnar på Sunrise Avenue.. bra låtar :)


Längtar..
Close your eyes and feel me near..