Lördag 24 Februari 2007

Idag blir det emely, min pärla.. :) Utan henne vore inte jag den jag är.. det är en sak som är säker i alla fall.. ska bara göra mig iordning sen blir det skoter, korv och mysigt! Hoppas vi ska se på melodifetsivalen ikväll med.. är lite nyfiken på o höra om det är som alla säger.. att låtarna ikväll är "kopior" av andra låtar.. i alla fall väldigt lika..

Imorgon blir det mer emely :D Slingor på mig och kladdkaka :D haha.. tack emely.. (hoppas jag)
Måste ju leta rätt på termobrallor, mössa, vantar och oömma kläder.. :) det här kan bli hur kul som helst.. jag tänker i alla fall ta igen all "snölek" jag har missat den här vintern.. (Lycka till att få in mig ikväll.. ) haha..

Såg på Let's Dance igår kväll med.. jävla Lasse.. :) hur han än gör så blir han med! Han slipper inte undan.. men o andra sidan så tyckte ja inte att Yvonne och Tobias dansade speciellt bra.. så länge Tobias och Annika är kvar så får Lasse och Ann oxå va kvar.. men Tobbe måste vinna!!

Nu är det i alla fall Sportlov och jag är glad, gladare än någonsin!

9 månader kvar så är jag myndig sen!! :D Lovely!
Drivinglicense, Here I come!!


" I don't know what I want, but I want it now..! "