16/12-2007

Söndag igen och jag är precis lika deprimerad som alltid över att det är måndag imorgon. Jag hatar måndagar! Jag hatar söndagar med just av den anledningen. Idag var verkligen inget undantag.. vaknade runt tolv imorse efter en sen hemkomst vid tre.. var först på julfesten i kvarnen med emely och alla dom sen drog vi upp till hallen och kollade lussekuppen.. skulle egentligen bara stannat till tolv och sett oscar spela final men vi kom inte därifrån förens vid tre.. men men.. så är det. Grattis till Oscar och 8a som vann finalen i alla fall.
Sen mår jag ju som jag gör idag med.. grinig och ont i huvudet (hur nu det kommer sig) hungrig och på allmänt dåligt humör.. annars så tycker jag nog ändå att jag hunnit med ganska mycket under helgen faktiskt.. bakat både lussebullar och pepparkakor, julpyntat mitt rum och umgåtts med en massa härligt folk! Så det har nog varit en ganska bra helg trots allt.
Men nu känns det som jag sovit alldeles för lite och jag borde verkligen sova nu för att ha en liten chans att komma igång imorgon bitti. Vi får väl se hur det går med det..