Torsdag

5 oktober idag.. usch vad läskigt fort det går! Tyckte nyss vi började skolan ju. Men snart är halva gymnasiet avklarat och det känns bara för skönt..



Var ligger landet där man böjer bananerna?



Vad har jag gjort idag då? hmm.. först;

filmkunskap; satt i aulan och kollade klart på Matrix. Osså hade läraren sönder dörren.. pang sa det och så var den trasig.. ^^

psykosocialt arbete; fick se på ännu en film. "pappa drack ihjäl sig" eller något liknande.. oerhört muntert måste jag säga! hmpf. sen fick sp2a se klart på "Bowling for Columbine" eftersom vi tog skolkort när vi egentligen skulle sett den. Hur USA kan tillåta allt de där som var med på filmen det är ju fasiken ett mysterium i sig!

tyska; höll på med en massa jobbiga saker. Prepositioner och sånt schiiit! Men eftersom Linnea va hungrig så fick vi gå och äta en kvart tidigare än vanligt, tack för det!

lunch; hmm.. vad var det för någon mat? minns inte.. jo ris och kyckling nuggets typ..

håltimma; ute på stan och snurrade, köpte lite saker, rosa band exempelvis.

engelska; även där tittade vi på film. Shakespeare in Love. Den är ganska bra faktiskt, med betoning på ganska! Även om det inte finns en enda snygg snubbe och titta på ju! INTE EN! Men Shakespeare självär rätt okej.

matte; det är väl ingen höjdare kanske. men idag var det faktiskt ganska roligt. FÖR ÅSA FÖRSTOD! Och det är bra. Phytagoras sats fast med ekvationer.. det låter väl inte svårt! haha.. men de va inte så krångligt faktiskt. Hann med varenda tal den här gången.



Väl hemma, vilket var lite efter 17.00, börja ja faktiskt skriva atrikel redovisningen. Som jag ska ha imorrn! Så det var på tiden. Men nu har jag i alla fall gjort det!

btw.. nu verkar de som om helvetet skulle braka lös eller något liknande. För himmelen är MÖRK! satt och tittade på regnbågen på vägen hem idag.. den var fin! såg ut som om den gick ner hemma hos mej.. undrar om jag hade fått någon guldkista då.. kanske inte. Men vem vet?



fredag imorrn med.. häärligt.. börjar 09.55 eller va de nu var, med idrott. Inte höjdhopp bara.. vill inte ha det! Sen blir de hål fram till 12.20 då har vi tyska. Sen svenska med redovisningar.. och efter det samhällskunskap fram till 15.45.. sen HELG!! WUNDERBAR! åker hem med halv-fem-bussen.. men sen åker vi tillbaka med 17.20 bussen från Storfors, dåär vi i krhmn ungefär vid sex. Går hem till Anastacia skulle jag tro.. sen blir de mickan och klassfest.. det kan bli riktigt skojjit. Det återstår att se..

på lördag blir de älsklingen. btw.. vi hittade in på FinGuld igår med.. tittade på det som finns längst in till höger. Mycket fina små runda saker. haha.. men alla finns kvar på affären än. *

på söndag blir det vocko med nizen.. kan bli riktigt skojjsigt det med. Eller det BLIR för det blir det alltid!



nä, nu har jag tråkat ut mig själv och alla andra skulle jag tro.. så nu ska ja väl hitta på något annat skulle jag tro.

Jag vet fortfarande vad jag vill och vad jag ska, men nu börjar jag bli lite mer säker på när.

********************************************* ***********************************

Puss och Kram och Nyp I Stjärten.