Fredag 10 november

I'm back.. bättre än någonsin.. gud vad bra jag mår.. har fan aldrig mått bättre.. eller jo, kanske.. men de va länge sen.. allting går bara så bra igen.. ingen, inte en jävel ska få tala om för mig vad jag ska gör och inte göra.. haha!!

som sagt.. jag är tillbaka.. som en helt ny människa.. de ni!! Det kan ni hoppa upp och sätta er på.. så det så!

-

Bara 14 dagar kvar nu.. vilket innebär NÄST NÄSTA FREDAG :D

då är man 17.. som typ alla andra! fast de verkar som typ "alla" fyller i antingen januari eller november.. okej inte alla, men många.. sanna, carro, sara i jan.. josefine, linnea, emely, jag i november.. sen är det inte så många kvar ju :s

-

"Sexy Back" och "U + UR hand" de e bra låtar de, faktiskt =)

-

hörde att de snöade i krhmn.. men inte fan snöar det här inte.. ska banne mig ut o kolla en sista gång innan ja lägger mig.. ^^ föresten e de skola imorrn :s Öppet hus skit.. :p ja ska visserligen så och klicka på "play" mellan 10 och 13 så de e väl ganska soft ^^

-

fick veta idrottsbetyget idag med.. åsa är glad.. men och andra sidan är bra besked alltid sånt som gör en glad *ler* vad fick jag då? skit i det ni.. :p

-

I want to be in paradise.. with you..

Bring back (just) THAT loving feeling..

I wanna know what love is..

-

jag tycker verkligen inte om dej.. du tror att jag alltid lyssnar och ska komma med smarta förslag.. inte fan orkar jag bry mej om dej längre.. du begär så mycket som jag inte kan göra.. inte fan gör du det samma mot mig.. lägg ner säger jag bara.. du är inte värd mig!!