Ibland inser jag inte hur bra jag har det..

Kvällen har fått mej att tänka efter.. Jag vet inte var jag ska börja men jag har suttit och funderat på en massa saker ikväll.. kanske just för att jag har varit ensam.. lördagskväll och vad gör jag? jo, jag sitter hemma och ser på teve.. vilket liv va? men jag är nöjd med det.. midsommarhelgen har helt enkelt gjort mej till en ny människa.. jag har insett att så mycket kan förändras på så liten tid.. alla dessa hårda ord betydde ingenting.. allt är glömt och förlåtet nu.. rädslan för att allt jag bestämt mej för skulle rasa, och ovissheten är som bortblåst nu.. det där om att dom skämdes över mej är oxå borta..

jag vet att jag kanske inte varit den allra lättaste personen att handskas med under ett par veckor.. men jag har faktiskt (tro det eller ej) haft mina skäl.. livet har inte varit det allra lättaste att leva.. men det har gått.. och nu har jag klarat upp det..

att jag mådde skit var ingens fel.. så jag är hemskt ledsen om jag skällt på någon oskyldig.. just nu känner jag inte för att berätta varför jag mådde som jag mådde, men ge mig tid så kommer det utav sig självt skulle jag tro..

jag hoppas att jag ska slippa uppleva dom här senaste veckorna igen.. för det var verkligen ingen höjdare.. men det har lärt mej att ta vara på alla höjdpunkter.. så det kanske var en nyttig upplevelse..

jag skulle inte klarat det utan dej älskling.. du var den där väggen som fick ta all skit, som fick lyssna och acceptera.. jag förstår inte hur du orkade med det.. jag frågade aldrig hur du upplevde saken, hur du kände eller tyckte.. jag bara öste på med mitt.. och du lyssnade lika tålmodigt.. jag är så glad att jag inte låtit dej gå.. att du fortfarande är kvar här.. för kommer du stanna ett bra tag till.. jag älskar dej av hela mitt hjärta och lite till.. ibland vet jag inte hur jag ska förklara för dej hur mycket jag tycker om dej för orden räcker inte till.. du är den bästa killen som finns helt enkelt..

får inte glömma bort alla vännerna heller.. dom betyder oxå oerhört mycket.. små sms lite då och då.. om dom nu är mitt i natten spelar ingen roll :) tack ändå för att ni brydde er..

--

suttit här helt ensam och sett på film, Broarna I Madison County.. den är såå bra.. det är en av de få filmerna som fått mej att gråta.. vet inte vad det är med mig nu, men jag verkar va känslosam i alla fall.. den är helt klart en av de bästa filmerna jag sett på länge.. den och Pearl Harbour.. *snyft*