Onsdagens händelser.

historia; skrev lokalhistoria igen med micael, louise o emely.. de går hyffsat.. vi kommer iaf framåt ;) like kul va de allt ;p

geografi; DET SUGER! Jag hade hoppats på att de skulle bli en rolig kurs.. men icke.. latituder o longituder o en massa skit.. blä!

LUNCH! :D korven va inte god :( moset va wierd med dill i :s

Tyska; jag var helt borta då ett tag ju.. minns inte ett skit av vad ja gjorde på rasten.. ONT gjorde det i alla fall.. :s tyska lektionen gick hyffsat.. skrev glosor o jobbade lite.. men jag saknar GRILL!!

Samhällskunskap; Hyffsad lektion.. ska ut o intervjua personer i valstugorna ;) haha.. wow :p eller inte.. jobbar iaf me pers. ja vet vikka de e o de e possitivt ;) madde, carro, emelie o emely ;)

SLUT PÅ DAGEN!!

btw.. du är lite krävande..

Nu har jag inget att oroa mig över heller ;) allt löste sig till det bästa =)

LÄNGTAR TILL..

a) Helgen (L)

b) 9/9 (Partyy ^^)

c) 16/9 (kanske kan bli roligt)

d) 22/9 :D