Mormors födelsedag

Idag mår man som man förtjänar.. :p haha.. nerrå, lite tung i huvet bara.. när vi väl kom i säng i natt sov jag äckligt bra i alla fall.. kanske för att jag tog upp hela soffan.. haha.. men hade han velat ha mer plats hade han väl fått putta på mej.. men nu gjorde han inte de så han får skylla sig själv.. ;p

Jag har banne mig aldrig mått bättre än vad jag gör nu.. men idag tänker jag vara lite ledsen ändå.. Mormor skulle nämligen fyllt år idag om hon hade levt.. hela 89år.. saknar henne jag!

--

Var inte ledsen,var inte rädd.
jag sitter här bredvid ,bredvid din bädd.
Var inte ledsen , gråt inte mer.
Jag sitter här hos dig och tårarna ser.

Var inte ensam, var inte det.
Du är inte ensam, Jag lovar jag vet.
Dina tankar är mina,
Mina ord är min kraft.
Du är den trygghet, den jag aldrig haft.

Var inte ledsen,var inte det.
Jag sitter här hos dig
men allt i hemlighet.