Det kan inte sägas för ofta - Lars Jonas Holger Gardell - Du är ett geni!!

 
Fick hem filmatiseringen till Jonas Gardells bok igår. Torka aldrig tårar utan handskar. Jag har redan sett den mängder med gånger och borde inte behöva orginalutgåvan. Men det är mycket man inte behöver. Jag måste helt enkelt ha den. Jag älskar den!!
 
 
Dessutom finns boken någonstans och väntar på mig. Eller så väntar jag på den. De andra två försvann genom mina ögon väldigt snabbt och nummer tre vore fint om den ville hitta hit. Gärna igår. Men den som väntar på något gott.. ja ni vet.
 
Tack Tack Tack Snälla Marie att du fick mig att inse hur bra det här är!
 
 
#1 - - Denise:

Det är verkligen såsåsåsåsåsååå pinsamt att jag varken läst böckerna eller sett filmatiseringen!

(och så hatar jag att man inte kan kommentera via blogg.se-appen...)