Nu förstår jag vad det betyder att hålla någon i ett järngrepp.

Jobbet rullar på. Vissa dagar bättre än andra. Igår var en sån där elak dag när ingenting gick som planerat. Lättirriterad och väldigt spralliga och busiga barn. Jag får ju inte säga jävliga barn, så jag säger det andra istället. Klockan fyra tog jag helg!
Idag åker vi till Branäs i ett par dagar och hoppas på en riktigt bra helg. Både vädermässigt och sjukdomsmässigt. För ja, sjukstugan är bestående. Någon har beslutat sig för att inte släppa oss ur siktet. Febern är på och halsen är.. ja, slemmig. Men vi ska pyssla och dona bort alla baciller. I alla fall göra så gott vi kan.
Såvida jag håller mig på banan och inte lyckas övertala alla att jag får slippa är det skidor som gäller. Giho. Allt är packat och inhandlat och nu återstår det sista plockandet innan vi drar oss mot Kristinehamn för upphämtning av C. och vidare mot Arvika för upphämtning av den andra C.
Ikväll är hela BECCERÅ samlade för en trevlig helg! ;)