Dret!

Monster-Måns och jag har roat oss hela förmiddagen här. Han har sovit på övervåningen och jag i soffan på nedervåningen, till sagan om ringen. Förlåt, men jag klev upp strax efter sex bara för att jag inte kunde somna om när jag visste att sotarn var på ingång. Visserligen inte förrän mellan nio och elva, men ändå. La mig i soffan och såg film, och somnade lite här och var. Fast vi kan ju filmen så ingen jätteförlust.

Nu ligger han på stolen bredvid ihoprullad som en boll och är sådär somnsugen bara han kan vara. Själv är jag på utgång till den halvklara altanen. Hur som haver, solen skiner och det är varmt hur ickeklar den än är. Perfekt. Var tvungen att gå in några minuter förut dock. Pjuff.

Tänkte bara skriva en rad om igår också. Besiktning av vår lilla ärta. Vi trodde lite på att de skulle bra nu när jag åkte iväg utan någon av manligt kön. Kidnappade Emely och drog iväg. Våra två orosmoment höll sig undan och det tredje påpekades men var ingen fara. En fjäder var av och lampor lyste inte. Bortsett från en del små skit-jävla-onödigt-jobbiga ***fel var det bra. Så ja, "fordorner har underkänts vid kontrollbesiktningen".

And out we go.. Vem vet, nästa inlägg kanske Måns gör åt mig, medan jag sover där ute!

#1 - - Denise:

Yep, är jättekär i den låten <3