Ja herre gud!

Dag två är nu avklarad. Åkte hemifrån halv sex imorse och klev innanför vår kära ytterdörr  tretton timmar senare. Är det tillräckligt långa dagar nu för att man kan kalla sig heltidsstudent på ett universitet? Detsamma gällde gårdagen också ska tilläggas. Imorgon är jag ledig och ska träffa Emely! Boost.

Har ändå trots den långa dagen varit väldigt intressant. I princip har vi pratat om läs- och skrivsvårigheter, dyslexi och olika neuropsykiatriska funktionshinder. Intressant, intressant och intressant. Nackdelen är väl kanske att jag försökt klasificera varenda människa i min närhet nu. "Jaha, då kanske han/hon har aspergers". Skämt och sido, det var lärorikt och jag önskar vi haft detta tidigare!!

Som en liten bonus på dagens annars givande tillställning har jag gått och blivit av med gammal kurslitteratur! Såå, sidan med böcker till salu ska uppdateras!