.

Den berömda tristessen börjar krypa sig på. Men ändå inte så farligt som jag väntat mig. Det har redan gått en vecka sen jag kom hit. Shit. Kommer det gå så här snabbt kommer snart ett inlägg om att jag kommit tillbaka hem till Karlstad. Jag längtar.

Det härliga är att jag har många bra avsnitt av Grey's att se fram emot plus att Denise snart kommer till byn. Lovely. Dessutom hoppas jag på ett långt telefonsamtal ikväll.

Melodifestivalskväll. Wihoo. Känns lite fel att låta mitt hjärta sitta ensam hemma i lägenheten en sån här kväll. Jag hade gärna varit där och sett det här tillsammans med honom, men å andra sidan, han bryr sig inte om det där speciellt mycket. Marginellt så att säga.

Hur som helst, jag sätter min lilltå, den skavsårsbeklädda, på att Erik Saade och Manboy vinner ikväll. Det vore ingen skräll om Anna vann heller. Deffenitivt inte Darin heller. Pernilla kan säkert också vinna, hon är ju ändå en såkallad veteran. Timoteij vore skoj, de skiljer sig från mängden. Jessicas låt är jag helt kär i så hon får gärna vinna. Har jag glömt någon? Indirekt skiter jag i vem som vinner, men jag tror någon procentdel mera på Saade. Vi får väl se.

Har suttit ute i solen i dryga timmen förut. Skönt. Känns hur solen bränner i kinderna. Underbart. Sen att man får sällskap är inte helt fel. I och för sig bara i telefonen, men ändå ;o)

Funderar på ytterligare en stund i solen eller se på Grey's och fixa kaffetavlan. Lutar åt det senare. Det är ju spännande nu!! Dessutom kom mamma hem från jobbet förut (eller jag hämtade henne) och hon lär ju knappast gilla läget om jag inte går ut i full skotermundering eller nåt! Nä, Grey's - here I come!