My point of view

Nu är skolan igång igen. På riktigt. Eller ja, kanske inte på riktigt ändå. Det blir på sätt och vis en mjukstart, men ändå inte. Skoldag idag och imorgon och nästa därefter är måndag nästa vecka. Däremot ska det läsas en massa dret inför och efter och därimellan. Jojo.. det blir nog bra.

Ska packa ner mig i sängen och plöja ett kapitell eller två innan jag somnar. Jag tycker ändå att jag har varit riktigt duktig idag. Först skolan, sen tvättat, bäddat rent, diskat och varit allmänt huslig. Imponerande.

Skola imorgon och onsdag Karlskoga. Lägenhetstittande, here we come. Tänk, om en väldigt snar framtid kanske jag lämnar det här stället. Det känns väldigt avlägset. Jag har ju ändå bott här i dryga två år. Tänk, min lilla skolåda och jag. Men det ska nog gå bra med en lite större boplats också. Tänk, vi måste köpa gardiner och matbord. Åååå spännande!

Men nu väntar Daniel Stern och sängen.